Trött.

Tjoff, så var det lördagkväll och jag tänker bara vara hemma! Har varit helt död idag.

Igår kväll började vi (jag, John och Lea) att dricka lite öl i Leas kök. Sen drog vi och mötte Irena, en ryska som går i Leas klass. Jag kom dock lite senare till detta möte eftersom jag på random tunnelbanestation hoppar av för att jag måste kissa. Vilket jag inte fick för Lea som drog i mig när jag hoppade av. Hur som helst. Sen gick vi till Fabric och dansade till hård-elektro, det var ungefär som lilla rummet på Ace fast mycket större (påpekas bör kanske att det fanns 2 andra dansgolv men dom var tråkiga). Själva stället låg i nån industrilokal eller något sånt. Va kul och freaka loss men vid kvart över tre, halv fyra blev det lite för mycket (och Lea höll på att tappa rösten) så vi drog hem. Och den resan blev rätt spännande den med. Började med att franskarna stog och pratade med någon taxichaufför i typ 3 timmar, nä men länge. Dom stog och tjaffsade, sen visade det sig ändå att ingen hade några cash så vi tog helt enkelt bussen. Eller 2 bussar, den första var det inget speciellt med men på den andra är det typ någon som tar kontrollantens "The Sun" ur hans påse, vilket han senare märker och står på övervåningen (vi sitter på nedervåningen) och skriker om att han är en tjuv och att det är hans hårt tjänade pengar, bla bla... (The Sun kostar för övrigt 20 pence - det är ingenting). Bussen stannar till och med och chauffören går upp och kollar vad som pågår. Går inte att förklara men det var väldigt roligt i alla fall..

image87
image88

Hmm. Och idag. Degade jag fram till halv 4 kanske sen åkte jag till Liverpool street och gick omkring i alla second hand affärer. Det var mys!
image89
stört pigg tjej

Den här bloggen är ju verkligen typ tråkigast i stan. Inte för att jag hade något annat in mind men jag verkar ju som värsta patetiska ungen. Haha!

Skönt att det är söndag imorgon... Känns bra med en till vilodag innan veckan börjar igen, ska kanske ut med engelskarna (som jag kommer fortsätta kalla dom) i veckan. Fast ska nog försöka komma hem och i tid till skolan den här gången i sånna fall!

Har ingen koncentrationsförmåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback