Yo, yo, yo

Med tanke på gårdagens monsterinlägg känner jag mig lite halvt trött på att blogga. Men tänkte bara dra lite fort vad jag har gjort sen jag skrev sist. I går hände det inte så mycket mer än att jag var på Starbucks med Lea och hängde ett tag. Kollade på världens gulligaste barn!

Idag hade jag härlig skola, var en massa past simple, continious, perfect och blahi blaha. Och en massa äventyr att lyssna på. Hearing är ju typ den lättaste delen måste jag säga (eftersom vi sysslar med alla).

Har hängt en del med en Belgisk tjej nu också, hon känner den svenska tjejen som gick i min grupp men som bara jobbar nu så jag har pratat en del med henne innan.. Hon är i alla fall sjukt trött på skolan, därav lite bitter men rolig annars!

Sen drog jag hem och käkade och konverserade med städerskan, som höll på i det kök jag var i (som är relativt skabbigt), hon är i alla fall från Colombia och har varit här i 4 månader. Sen snackade vi om vädret (som alla britter gör) och minglade lite allmänt. Haha! Nya bästa kompis, finns även en väldigt pratglad amerikanska som man stöter på då och då i köket. Hon har asmycket plugg hela tiden och kommer in, pratar lite, värmer lite mat, säger: have a nice evening och tar med sig maten till skolböckerna..

Jaja, sen har jag varit och sökt jobb.. Det gick lite trögt i början men bättre och bättre. Har en favorit men vi får väl se! Haha, sa att jag kunde jobba jul (har ju inget bättre för mig).

Annars har jag ringt Mimsan och sagt hej-då.. Lilleplutten, hoppas hon överlever där-långt-borta-någonstans..

Tränat har jag gjort också. Och pratat med Linnéa precis.

Blev ju ett rätt långt inlägg. Måste kommentera det faktum att när jag var ute i lördags hade jag högklackat hela kvällen, det har aldrig hänt förut! Yeah, yeah.


Don't make a mountain out of a molehill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback