Yo

Gangsta! Haha, idag tog jag en promenad vid Themsen och funderade över livet. Det låter det. Nej, men jag satt igår när jag åt middag själv (som man oftast gör) och tänkte på att det är det här man har väntat på eller vad man nu ska säga. Livet alltså. Men jag väntar väl fortfaranade? Eller?

Hur som helst så gick jag och lyssnade på Jens Lekman och tittade runt lite i en park som ligger jättenära mig (som jag inte visste om för jag har aldrig gått ner mot Themsen). Sen insåg jag också att det var rätt skönt. Där var jag på en plats jag aldrig varit förut, ingen visste vem jag var (och skulle antagligen aldrig få veta) så jag gick omkring, lyssnade, fotade och var för mig själv. Intressant egentligen.
image91image92image93image94image95image96

Jaja, sen var jag och handlade innan jag åt lunch. Imorse träffade jag en av amerikanskorna jag delar kök med, hon heter Sarah har jag för mig och vi bråkade lite om all disk härom dagen men sedan löste sig allt och hon bjöd med mig på en pubrunda, men det var när jag skulle till Fabric så jag tackade nej. Men imorse så snackade vi lite i alla fall, hon hade något prov i konsthistoria och bla bla.

Jaja, sen var jag och badade i Mumins pool! Och svar ja; det finns en pool i det huset. Helt otroligt. Men det var kul!!! Länge sen. När jag kom hem sen så har jag hängt lite nere i Leas rum med John och Sarah (hon jag ska bo med) - men sen la jag ner det french-hanget och återvände till mitt kära rum:
image90
Den här bilden är tagen från mitt skrivbord. Så det ni inte ser är det, min garderob som står bakom den, härifrån sett, vänstra sängen (min rumskamrats säng) och så fönstret.

Ja, har varit en dag av, jagvetinte, strunt samma. Ny vecka imorgon. Har väl inga direkta planer utom att jag ska ta reda på hur jag ska göra med mitt CV - palla översätta hela med en massa blaj. Speciellt eftersom alla får jobb, känns inte så svårt. Men ska höra med den svenska tjejen imorgon hur hon gjorde med CV. Vore i alla fall kul att jobba lite. Låter sjukt men jag är lite sugen.. Och cash is king!

Eftersom jag blivit så sjukt bra på att blogga så lär jag ju skriva av mig någon gång snart igen.

Kiss kiss!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Im there, jag landar onsdag kväll och åker lördag morgon. lite dåliga tider men blir man bjuden får man inte vara petig. vad är ditt engelska nummer, fattade inte vart det stod?

2007-10-08 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback