Come and connect the dots with me

.     .    .    .

Do it. Andra advent. Julmarknader på schemat..

Helgen: Fredag - inlämnad tenta, after-exam öl med Lisa på Gröne Jägarn (hahaha) vid 12 snåret, sen fikade vi med Amanda, Åsa o Ninni. Sen jag L och N hem till mig för lite tortellini och NICE. Sen vin och Mica och Lollo - sen till Debaser. Innan 22 = Gratis, blev trött-full istället för pepp-full och drog hem vid 23. Sova sova sova.
Lördag - kollade lite kylskåp med mor min (mitt är nog den största el-tjuven i världshistorien, vill inte få första el-räkningen), fika med Linnéa på Bönor och Bakat - en riktig date med tanke på hur länge sen det var man träffade tjejen. Sedan hem äta och till Bonden där Anna och Bella spelade. Trevlans..

Japp så var det söndag, börjar 9 imorgon och har en massa att läsa ikväll. Måste förbi mamma och hämta lite böcker också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback