December 14

Japp. Nu ska jag sova.. Efter en väldigt ansträngande dag!?! Den innefattade läsande av hela Främlingen av Camus och så kom Angelica över och kollade på Parlamentet efter hennes jobb. Och så kollade vi Wallander. Blodigt. Lämnade i och för sig lägenheten när jag följde med Angelica för att leta mat. Eller pizza snarare men alla pizzerior i närheten var tydligen stängda - även fast klockan inte var 10 (tyckte vi var lite knas) så det blev 7/11 mat för hennes del. Och popcorn!

Filmen igår var bra - blev lite svimfärdig i början vid blodtappningen men sen när jag kommit över det gick det smärtfritt. Fotot var sjukt fint! Hemvägen blev ganska spännande - en omkullvällt popcorn = en vampyr måste ha överfallit någon osv osv.

Jaja, imorgon har jag tvättid mellan 10-12 och sen föreläsning mellan 16-18 - dödsstöts-tiden! BLÄ! Kanske kan pallra mig ner på stan (eller i kvarteren kanske) och leta lite julklappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback