Konstigt fack

ÄR SÄMST I VÄRLDEN JUST NU. På att plugga alltså. Har en massa dikter att läsa tills imorgon men der går seeeeegt. Mest för att jag är trött och för att jag måste läsa framför datorn - så den ska med mig till sängen nu så får vi se om jag klarar av att läsa klart all Boye, Lagerkvist, Abollinaire osv..

Var på konstfacks julmarknad idag och den var svett. Varm alltså. Köa fick man bara för att komma in i lokalen. Och det är lättare sagt än gjort att se något med allt det där folket som står i vägen hela tiden. Och det var himla massa affischer. Robert såg vi däremot!! Han sålde ljusstakar. Så det var ju kul i alla fall. Köpte ett bokmärke. Jättesött! Haha. 20 kronor.

Eftersom jag vaknade 9 av mig själv idag, och även fast jag tog det super mega lugnt så var jag fortfarande ute på stan ett bra tag innan två när jag mötte Alexandra och Ninni. Så hann fixa Kates julklapp som jag ska skicka imorrn och köpte en annan också. Men det här med julklappar är jobbigt, man hittar mest grejer man själv skulle behöva.

Efter marknaden fikade vi på Sturekatten för att få in julkänslan lite grann. Jag vill dricka glögg nu också!! Har inte gjort det än konstigt nog. Jaja, var en runda hos mamma och plockade upp böcker för den närmaste kursen. Skönt att vara inne på 1900-talets litteratur nu. Många böcker av dom på listan har jag tänkt läsa på eget bevåg så det känns ju bra att få det gjort tillslut.

Jaja, nu ska jag röra mig mot sängen tror jag nog.............. Zzzzz.z.z.z.z..z.z.z.z.z....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback