Mys

Jaaaaaao. Nu sitter jag och Lisa och lyssnar på Bat for lashes och taggar för bion. Vi ska nämligen se den där himla filmen som alla snackat så mycket om, Låt den rätta komma in. Igår var sjukt roligt!!!!! Zeigeist zeigeist och dans dans dans. Gjorde inte av med en krona heller! Bingo på den..... Och jag och Klara festade med en bogserad limo på Götgatan!! Fest!

Idag har det varit Beckmans, Donken, Filippas luciatåg i Hedvig kyrkan (som var bombfylld) och nu lite krubb med Lisa hemma hos mig......... Och sen ska vi återansluta med Ninni innan bion. Hon har varit hund hela dagen! Kom direkt från djurfestande i Nacka igår. Vi fick gratis glögg i Sturegallerian idag också. Och gratis kaffe och pepparkakor på donken. Jul-mode helt enkelt.... Och Ninsan och jag skrattade ihjäl åt alla barnen i kyrkan också.. Speciellt hon som satt i publiken och spelade massa spel, när hon spelade ett bilspel rörde hon sig dramatiskt samtidigt som hon svängde nämligen. Och barnen i luciatåget freakade med sina tärnljus. Japp.

Hmm. Imorgon ska jag läsa Camus och det sista av Virinia Woolfs "Mot Fyren" som är sjuuuuuuuuuuukt bra! LÄS, LÄS, LÄS!!

Uhm. Och det är redan 3:dje advent imorgon. Gagaggagagagagaggaa, men men.

Japp och Lisa är tröttie - hon tror hon kommer somna på bion men det tror inte jag. Hämtade ut min julklapp från Kate igår också men jag får såklart inte öppna den förrän jul men det är ju kul! Och det rimmade ju. Yes yes.

Som Lisa sa: Det var väl allt!! (Och att det var marschaller i hela Karlavägsallén och runt Karlaplan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback