Naglar med klös

MITT INTERNET ÄR JOBBIGT. Dagens klagan. Jag klagar för övrigt hela tiden känns det som. Inte för att jag har mycket att klaga på/över men jag gillar att klaga. Så länge man inser att man har det bra egentligen. Det är liksom mysigt att vara negativ ibland - fast det är vännerna som får hantera det.. Så jag räknar med att någon säger till om den stör sig. Om det inte är något allvarligt vill säga.. Jaja, jag är nog en av dom bland de mest positiva också. Gillar att vända underlägen till något bra. Peppast av pepp normalt sett liksom. Nothing can bring me down - när jag är på sånt humör!

Hursom så har jag klippt naglarna. Vilket jag måste göra hela tiden för mina naglar är bland det hårdaste, mest snabb-växande jag någonsin stött på. Och jag gillar inte långa naglar.. Dom är bara ivägen. Tyvärr brukar det alltid vara så att jag mer än någonsin behöver långa naglar precis när jag klippt dom till i stort sett icke-existens. Klia, pilla upp något.. Inte vet jag. Men men men.

Tentan är mailad till Lisa och utskriven - borde önska mig en skrivare i julklapp. Hmm. Så efter jag lämnat in den ska jag typ gå och kolla lite på stan och unna mig något för mina lugna evighet jag spenderat hemma typ. Eller kanske jag borde börja tänka lite på det där med julklappar. Jaja.

Nu ska jag dega lite till först - och sen sova i min världens-skönaste-160-säng... Bästa köpet jag någonsin gjort tror jag. Bästa är fortfarande förra veckan eller vad det nu var när jag vaknade åt "fel" håll. Och ja, då låg jag ihopkurad eftersom jag är 15cm för lång för att kunna ligga raklång på bredden. Men borde samla ihop x antal 160 centimetare för att se hur många som får plats att ligga bredvid varandra i så fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback