Old School

Är jag tillbaka i nu... Och det var lite småkaos. Men inga långa dagar längre! Fast ingen sömn heller. Börjar 8.30 varje dag och jobbar helgen också. Plus alla andra planer jag har.. Gah. Hujeda mig. Tur att dagarna är korta så man kan sova eller dylikt då i alla fall. Well well.

Insåg att det var ett tag sen jag skrev. Men orkar inte uppdatera heller för jag är TRÖTT! Har börjat beta av min lista av saker jag borde göra. Vilket är en del, men fick en hel del gjort i alla fall! Bråkade med några asiater om kärlek vs pengar idag på vårt speaking test också! Dom tyckte pengar var en viktig del av kärleken. Jag satt och var upprörd som vanligt. Men dom har ju lite kärnfamilj, mannen-ska-försörja-kvinnan-attityd.. Jaja, det är nästan roligt när jag sitter själv med tre asiatiska killar och försöker diskutera. Men 2 av dom höll till och med med mig efter mina långa utlägg. Bla bla.

Om amerikanerna skriker till 4 i natt (vilket dom gjorde igår) så vet jag inte vad jag gör. GAH!!!

Kommentarer
Postat av: lollo

UPPDATERA!

2008-02-19 @ 13:59:45
Postat av: lisa

instämmer!

2008-02-19 @ 17:17:37
Postat av: Linn

Eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback