30onde februari

Visste ni att Sverige tillsammans med Sovjetunionen är ensamma om att ha haft 30onde februari. I Sverige en gång, år 1712, och i Sovjetunionen 3 gånger. Läs mer här. Mycket man lär sig på sitt Internship. En kille skriver en artikel om något och jag fick översätta en del svenska. Haha, minsann...

Vad annars? Jag blev övertalad att gå ut med Kate igår... Först var vi hemma hos henne med Oliver och hans vänner och tiden rann iväg. Men sen drog vi 2 plus en av Olis vänner till Metro och dansade...!! Wohoo! Haha, sen var det buss hem, var väl hemma vid halv 4, 4 - upp och hoppa 7.15!!! Men jag har varit relativt pigg hela dagen, konstigt nog. Lunchade med LInnet på vårat numera stammishak. Haha, trevligt trevligt. Sen har jag gymmat med Alexandra och nu är jag rätt taggad på sängen!


Annars så är det ju numera bestämt att jag ska stanna här!!! Blir tillökning genom fröken Svedberg och fröken Gråborg i mars (måste hitta någonstans att bo) och sedan är det tågluff i Europa som gäller i juni. Kommer bli naaaaajs. Ska dock ta en runda hem antingen i början av mars eller någon helg i februari! Då ni! Kommer vara KONSTIGT! Men kul! Haha.


Annars flyter allt på bra, internshipar och så. Imorgon är det fredag men det spelar mig ingen roll eftersom jag jobbar lördag. Förutom att jag får en ny rumskamrat på lördag! MInsann, Sarah skulle flytta till en lägenhet men det strulade sig så hon måste byta rum på lördag. Jaja, hoppas det är en trevlig typ. Inte för att det spelar så stor roll med tanke på att det är typ 7 veckor kvar för mig här. Gaah helt sjukt!!!


Jaja, imorgon ska jag på National Insurance Number möte. I Tooting klockan 10.30, så det blir lite mindre internshipande.. Skön fredag helt enkelt. Jaja. Hoppas alla har en super början av 2008.


Och så tänkte jag gratta min käraste Åsa som fyllde 20-bast i måndags!!!!


image275

I'll stay put.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback