Day 10

Wohooo. Idag har varit en bra dag!!!

Alla var på bra humör idag! Var på lunch med jobbarfolket och alla drack vin och blev glada och resten av eftermiddagen var liksom ett långt skämt. Trevligt trevligt.

Sen har jag tränat med Alexandra innan jag var på födelsedagsfirande för Yvonne, tyska som fyller 25 imorgon, jag missade dock faijtas men fick pannkakor och en hel del annat. Glatt glatt glatt. Var några italienska killar som kom förbi och den ena blev ett stort samtalsämne mellan fransyskorna - grejer är bara det att han kanske förstog så alla började skämmas och asgarva. Jaja. Alla ska ut lördag, på något fancy ställe tror jag. Får se om jag henkar eller inte..

Och Kate stannar i London tills vidare! Jihoo. Allt är bra helt enkelt. Har varit en helt underbar dag. Var aspepp på steppen också. Nu borde jag sova däremot. Helt sjukt att 10 dagar redan gått.

Jaja, har inte tid med det här nu. Måste prioritera sängen.

Natti natti.


Kommentarer
Postat av: lollo

jag älskar att du är typ den 4 sidan som kommer upp om man googlar "panic on the streets of london". lite status på den.

2008-01-24 @ 10:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback