DAY 12

I did it!!!

So here we are, once again, Jullanboy är ledig imorgon!!!!

Haha, får vi se vad den dagen bjuder på. Förutom nöjet att inget alarm kommer vara på. Och jag är själv i mitt rum. Idag ska jag ut med Katiegirl. Först till puben hennes. Sen antagligen runt hönet till Metro. Är ganska lägligt placerat liksom.

På vägen hem idag tänkte jag på när jag såg paret som gjorde en "Notting Hill". Vet inte om jag berättat det. Såg ett par klättra över staketet till en Private Garden en gång. Såg jättegulligt ut. Inte för att staketet var speciellt högt men ändå. Bara grejen. Det vill jag också göra. Och så vill jag att You say it best when you say nothing at all bara av en händelse ska börja spela någonstans ifrån - lite avlägset.

Tyvärr tror jag inte min reaktion skulle vara lika romantisk som i filmen dock, om jag känner mig själv rätt skulle jag nog börja asgarva. Men det är väl också något... Eller?

Jaja, kom på att jag glömt att berätta om min goodie-bag jag fick på vinminglet i onsdags. Den innehöll mest en massa erbjudanden om 15% rabatt på resturanger. Men även en liten konjakflaska och en Lush-badbomb (passar ju mig utmärkt eftersom jag har ett badkar.. Öhh. Inte.). Konjakflaskan kanske kommer väl till pass någon dag. Den är söt i alla fall.

Gentle Touch har en ny låt på sin myspace. Upptäckte det precis och tänkte bara tipsa lite. Är för övrigt helt fast i Pride and Prejudice nu.. Hoj hoj. Har fått mitt National Insurance Number också.

Det var väl det. Jobbperioden är över. Jobbar ju i och för sig 6 dagar i sträck efter min lediga dag men det är ju ingenting!! Haha, perspektiv människor. Sen är mitt Internship slut dessutom. Shit pommes.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha det fint i London. Bra att du stannar där längre! Stockholm är bra, men man blir bara sjuk och det är bara grått just nu.

2008-01-26 @ 15:45:12
Postat av: Hannah

Vad bra att du fasntat i P&P också, power on! JAg måste också fråga, vad är det för jäkla nedräkning? jag fattar inte

2008-01-27 @ 17:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback