Day 2

Lättnad. Känner jag idag. Av många anledningar. Men det behöver vi inte gå in på.

Händer inte så mycket. Köpte några saker på lunchen. Skämms för att säga varifrån (vilket antagligen gör det lätt att gissa). Känns som jag har tusen saker att ta tag i - allting har sin tid.

Ska kolla heltidsjobb i mars för helgen. Och måste planera in min Schweden-resa. För jag kommer!!! Wohoo. Haha, troligen en helg i februari. Inte mellan 13 och 17 dock för då är Åsa här!!! Ska bli super!!


Och igår fyllde min käraste lilla Venuschka 20 bast! Det firades hoppas jag!!!!!

(Skulle lägga upp en fin bild men det verkar vara något fel - firas med bild imorgon istället!)

Puss & Snusk




Kommentarer
Postat av: lollo

Jag trodde jag kände dig utan och innan, men jag vet varken varför du är lättad eller vart du har handlat? uppdatera mera!

2008-01-16 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback