Day 3

Idag har jag varit snäll. Köpt en (försenad) födelsedagspresent till min bror. Jag tror han kommer gilla den. Det hoppas jag i alla fall.

Var en rätt solig dag idag. Har lagt upp events i Covent Garden, under februari, på deras hemsida.

Var på Step med Alexandra... What else. Öhh. Jag vet inte. Jag lever i alla fall fortfarande.

En läskig gubbe på gymmet tror typ att vi är vänner med honom, han har börjat nicka åt oss... (?)

Och fick precis SMS av Kate att hon officiellt har ändrat sitt namn till Hirani.

Mitt liv är så spännande.

John och 2 kompisar till honom ska till Candy box. 80 pence ikväll. Men jag känner att min 12 dagars period ska vara en lugnt period. Skulle väl vara någon gång i slutet i sånt fall. Man måste veta att man får vila om några dagar i alla fall (om 9 är lite för lång tid liksom).

Borde prata med min supervisor imorgon om en del grejer. Typ när jag ska sluta på mitt internship (1a februari) och att jag vill ta ledigt en eftermiddag (när pappa kommer till London - ska skicka hem en del grejer med honom också, måste börja förbereda mig).

Och Kate ska ha 42 timmars fest när hon fyller 21. För det är ju dubbla hennes ålder....? Vilken är 9onde februari.

Wellie well. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback