Day 4

Bara skinka.

Hupp hupp.

Prima skinka.

Hupp hupp.



(Eller något vegetariskt alternativ)


Linnéa lämnade mig precis denna trevliga torsdag. Hon har nämligen förgyllt den. Vi åt lunch tillsammans först och hon berättade att någon hackat sig in på hennes mail/msn och det är därför alla där hemma tror att hon är hemma...? Var typ det roligaste jag hört på länge. Så dagens tips är att byta lösenord (man ska ju göra det en gång i månaden eller nåt egentligen... Man ska inte vara petig!).

Berättade officiellt på mitt internship att min sista dag är 1a februari. Jag tror dom kommer sakna mig!! Det var en skön bekräftelse, och klart kommer jag sakna dom med men I need to move on så att säga. Har spenderat dagen med att lägga upp februari-events på deras hemsida. Och fixat lite med deras läsarundersökning dom hade i senaste numret.

Sen har Linnet, som tidigare underförstått (antar jag), varit här på kvällen med. Vi lagade lite hot and spicy food och pratade släkt och familj. Förgyllde som sagt min torsdag.

Kan inte lägga upp bilden på Venkan för det är något fel. Återkommer.

I övrigt så åkte Hirani till pants-material staden idag (Manchester) och ska enligt egen utsago ta med sig varsin kärlek åt oss. Ska bli intressant. Imorgon är det fredag.

Det är ju fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback