Day 5

Bright Eyes, spöregn och genomvåta skor. Det var min promenad till tunnelbanan i morse all about.

Var kakor på jobbet, sjukt goda. Och handlade en jack/tröja grej på American Apparel på lunchen (farligt att jobba i värsta shoppingområdet). Men vadå. Jag har ju inget liv.

Har precis ätit pannkakor med Sarah, Lea, två tyskor och två andra franskar. Sjukt gott och var precis vad jag behövde! Imorgon är det Shanghai Tang igen och sedan har jag gjort halva perioden!! Har gått sjukt fort. Kanske ska spendera min lördagkväll med att tvätta lite mer. Passa på när man har tid.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Tycker bara mer och mer om mina kollegor på mitt internship däremot... Ska bli riktigt tråkigt att lämna dom!! Men men. Darn it.


Jaja, måste sova. Ska maila lite först bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback