Day 6

Half way through......

Oh yes!

Men här sitter man med huvudvärk. Jaja, går nog över snart. Var en tant som svimmade i affären idag!! Helt sjut. Knas. Sålde asmycket för övrigt, typ för mer än 3000 pund. Känns ju bra. Men just nu känner jag mig bara trött. Och jag fick reda på att jag inte kan åka hem i februari för jag kan inte få någon helg ledigt och det var ju sämst (en tjej som redan paxat semester i februari typ). Men men. Gagagaga. Imorgon är det i alla fall bara jobb mellan 12 och 6. Det är ju i alla fall något. Sen ska jag nog ha myskväll med Linnéa. Känns ju bra i alla fall. Då blir det inte lika motigt att gå till Internshipet på måndag.

Orkar inte göra min tvätt. Jaja, livet är hårt. Sarah har åkt till Paris igen så nu är jag själv tills på tisdag.. Ska i alla fall SOVA ordentligt i natt. Passa på eftersom jag börjar 12. Underbart!

Lyssnar på Friendly Fires och längtar tills min gratiskonsert med dom, haha. Vice Live Tour 1a februari. Trygg.

Need some motivation...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback