Day 7

Jaaao. Då var 7 dagar avklarade. Only 5 to go.

Linnéa har spenderat ytterligare en söndagmiddag här. Alltid lika fint avslut på veckan och startskott på den som komma skall (även fast det flyter ihop lite för min del just nu).

Har varit varmt i London i helgen. Över 10 grader. Det känns när man går fram och tillbaka från jobbet. Vi var bara 3 som jobbade idag för en tjej ringde och hade tydligen haft inbrott i natt typ. Det är mycket inbrott i London. Det är lite läskigt. Men men. Det ordnar sig nog.

Och det är redan 20onde januari vilket skrämmer mig. Om jag inte bestämt mig för att göra London farligt fram till sommaren så skulle det nog vara tid för någon slags Sverige-ångest. Men icke sa nicke. Nu planerar jag snarare en glädjefull visit. Ska bara få ledigt från jobbet.

Två stycken olika damer köpte vid olika tillfällen idag likadena röda tröj/kapp-liknande saker och båda letade efter något för samma ändamål. Dom skulle på nyårsfester. Kinesiska nyårsfester. För den sjätte februari vänner! Då är det fest. Haha. Inte för min del kanske men för kineserna. Då går vi in i råttans år. Nu är det grisens. Vi har nämligen nyckelringar med grisar men har även fått in dom nya med råttor. Om nu någon är sugen på en sådan.

Jaja, jag är en allmän bitterfitta på grund av alla amerikaner i min korridor som skriker varenda natt. Jag tror inte som förstår att det finns folk som jobbar 12 dagar i sträck och behöver sova. Haha, tycker om att jag har värsta obsession på att jag jobbar 12 dagar. Just nu så känns det inte som det liksom. Känns som vilken söndag dag som helst. Fast när jag väl har min lördag att göra vad jag vill kommer det nog vara annorlunda. Ska njuta. Men februari kommer ju bli värsta slapparperioden allmänt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Känns ändå lite sjukt att det är måndag igen imorgon. Men fort har det gått måste jag säga!

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback