Day 8

Tänkte strunta i att skriva idag...

Men det går ju bara inte, skulle se för fult ut i min fina nummerserie jag har på gång här. Har nu jobbat mer än en vecka i sträck. Tja.

Sitter allmänt och biter naglarna av mig (inte bokstavligt men bildligt). Mailade om att få ledigt 1/2 mars igår och har inte fått svar än. Vill vill vill. Så jag kan åka hem. Sen har Kate bra och dåliga nyheter som jag ska få höra imorgon (ska ses och gå på bio eller något). Ska för övrigt network med mitt Internship imorgon igen. Mat och dryck.

Men hur som helst är jag nervös. Nervös för att få ett nej om ledighet och nervös för att Kate ska komma med någon hemsk nyhet. Jag är en vekling. Jag är ganska bra på att dölja det med min lugna utstrålning dock.

Annars har det regnat hemskt idag. Fast inte på morgonen och inte när jag gick hem (inte så mycket i alla fall). Gjorde däremot misstaget att gå ut lite på lunchen, under vad jag trodde skulle vara ett uppehåll. Icke sa nicke. Men jag överlevde. Varför regnet var ett sådant problem idag var för att jag inte var förberedd. Hade inget paraflax och imorse såg det rätt fint ut.

Hmm hmm, latar mig lite på mitt Internship också. Är inte supereffektiv. I alla fall inte idag. Inte som jag brukar vara. Kollar typ min mail konstant (mycket på grund av att jag väntar på det där beskedet om ledighet - jag vill boka biljetter och börja fundera ut vad som ska göras hemma).

Har tränat med Alexandra idag också. Fett hörtiga tjejer. Haha. Tiden går jäkligt fort när man gymmar tillsammans dock. Poff sa det.

Nä nu ska jag nog sova. Jag vet att min lilla Vettighet hade tänkt ut massor jag kunde delge alla kära människor men han svimmar alltid av framåt kvällen... Och då går det som det går.

Knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback