Don't need to ask my name to figure out how cool I am

Dagen har varit oerhört skön bestående av degande i Kates soffa framför Westlifes Top 50 Power Balads ! Ta lite I don't wanna miss a thing, mixa med I wanna know what love is och toppa med I will always love you a la Whitney så har ni kontentan ungefär. Vi åt pizza och glass. Och drack svartvinbärsjuice i sånna där silvriga förpackningar med sugrör.

Anledningen till detta är troligen att vi hade en liten efterfest med oss själva igår. Efter hennes pub som bjöd på glada britter som bjöd på specialtillverkade shots (en tjej som förklarade för Kate exakt vad hon skulle blanda), så drog vi till Metro som var sjukt kul. Jamie (DJen som vi pratar alldeles för mycket med - skämmer ut oss hela tiden, jag pokade honom lite igår och Kate tyckte det var pinsamt så hon började sparka mig på benet, haha) spelade bra musik, vi dansade asmycket. Blev stalkade av några. Stannade tills dom slängde ut oss när det stängde vid 4, hängde lite utanför och pratade med nyfunna bekantskaper innan vi gjorde ett ryck till Camden, köpte en flaska rödvin, pommes frittes och lite chibbar innan vi tog nästa buss till Kate där vi hade en liten egen fest och satte på skithög musik och dansade till klockan 6 eller något sånt. Sen gick vi och la oss (man behöver verkligen inte vara många för att ha en fest, 2 stycken är alldeles lagom).

Hade väl tänkt göra något vettigt på min lediga dag men insåg snabbt att det här var ett helt underbart sätt - bara slappna av, det är det jag behöver.... Nu är jag i alla fall hemma igen, Kate började jobba igen klockan 6 och jag ser fram emot en lugn och skön natt för att förbereda en härlig dag på jobbet imorgon. Ska nog höra med Sarah om jag kan låna någon film av henne. Hon och hennes bästa vän från Paris är nere i Leas rum där dom bor nu (Lea hälsar på sin pojkvän i Frankrike).

Hupp hupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback