Hoppsan sa

Hej igen! En intensiv period är nu (troligen) över. Har tagit farväl av mina sista gäster idag. Har gjort alldeles för mycket senaste tiden. Puff. Jobbat julafton, haft sleepover och kollat på Holiday, varit på Turkey-dinner på juldagen (fast för mig blev det kokta grönsaker och potatis). Fått besök från Sweden. Jobbade 3 dagar i rad - gick ut 3 dagar i rad. En dags butter-dag för att vila upp för en galen nyårsafton. Hojhoj. Mina bilder finns på Lollans facebook men jag kanske tar tid till att lägga upp dom. Sjukt kul var det i alla fall - kommer säkert återkomma med mer detaljer.

Såg det
här live från mitt köksfönster. Har bytt rum igen. Ville egentligen bara konstatera att det är konstigt att jag fortfarande lever men det gör jag! Jobbar söndag. Internship igen på måndag.

Här kan jag bjuda på fast jag skäms över hur hemskt skriven den är. Och bilden ska vi inte tala om.

Insåg att det var januari igår. På riktigt. Mindre än 2 månader kvar tills mitt liv är över. Som det ser ut nu i alla fall. Mörkt ute. Matt tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback