I for sure will die alone

Träffade Linnéa vid tunnelbanan idag. Hon på väg till skolan som ligger nära mig och jag på väg till mitt internship.

Det var innan jag började lyssna på Moneybrother. Gjorde nämligen det på tåget och hamnade i något konstig mode och fick typ gåshud och höll på att börja gråta. Rörd skulle jag nog kalla det. Måste vara rösten. Beror nog på att det var länge sedan jag lyssnade. Eller bara på stämningen. Jag vet inte. Men det var ett konstigt ögonblick.

Har suttit med på lite möten här och där, men eftersom deras redaktion består av 8 personer så är det ju inga stormöten direkt (för maxantalet är 8). Men dom planerade Marsnumret i lite mer detalj och sådant. Ja. Var på lunch med tjejerna, var riktigt trevligt, och goood mat (kanske inte riktigt lika gott som min och pappas lunch som var helt galet god!!!!).

Sista dagen med min supervisor imorgon. Sen åker hon till Rom. Usch, kommer vara jättekonstigt att säga hej då - speciellt eftersom det är vinmingel. Gymmet i Covent Garden (medlem så klart) har födelsedag, haha! 30 år eller något sånt och det ska firas!

Kommentarer
Postat av: elinmaritafrida

tjohooo! nu är vi bofasta i paris så kom o utkräv din drink när du vill :D!

2008-02-01 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback