Jåbba jåbba jåååba

Ja kära vänner. Sitter man efter en trevlig middag på andra sidan gatan och önskar att man kunde sova ut imorgon. Men livet ter sig inte alltid som man vill. Har spenderat cirkus tre timmar på My Old Dutch med Linnéa och Lovisa och vi förstog väl inte riktigt vart dom timmarna tog vägen.

Har annars spenderat förmiddagen på ett jobbcenter i Tooting. Räknar med att jag får mitt National Insurance Number om tre veckor nu. Annars tar jag ju livet av mig. Intervjun var mer än en halvtimme försenad. Jaja. Och så glömde jag så klart mitt paraply på mitt Internship senare. Suck. Tur att jag har ett till om det nu tänkte regna i helgen. Idag har det verkligen regnat må jag säga. Men det gjorde inte så mycket. Jag gillar regn. Så länge man är förberedd med ett vettigt paraply.

Jag saknar Mölle.

Lånade ut min boktjuvs-bok till Linnéa för att sprida den lite. Själv läser jag Pride & Prejudice just nu.

Och hemma hos Kate är det typ kaos. Oliver har mottagit ett brev från deras värd att han är vräkt och en annan tjej ska flytta och Kate är upprörd för att hennes hus förfaller (och att typ Oliver är den enda sköna och att huset kommer vara tråkigt och torrt när han försvinner). Dessa problem.

Måste verkligen tvätta också. Måste fixa ihop lite växel. Känner att mitt liv växlas upp i arbetskvot. Ser fram emot söndag. Jag ska njuta av söndag. Sen kommer perioden. Och efter den är januari över känns det som. 12 dagar jobb i sträck. Sen en dag ledigt. Gillar mitt liv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback