Lakehouse

Vill jag också skaffa mig om det går som i filmen.. Haha har precis sett den nämligen. Samtidigt som jag tvättade, jaja, såg den med Sarah, Lea, Yvonne och en ryska. Trevligt trevligt. Kommunicera med framtiden. Hmm. Men vänta på kärleken i 4 år låter ju lite knivigt också. Kul att jag inte tänker förklara filmen alls.

Idag har varit en bra dag annars. Jobbade till lunch sen träffade jag papsen. Åt på fin-resturang och sen vandrade vi över en timme till mitt boende för att jag skulle packa med honom lite grejer. Måste ju lassa hem saker. Hängde lite ett tag innan han skulle återvända till sitt hotell innan middag och morgondagens jobbande. Så han har att göra. Lite knasigt att veta att vi är i samma stad fortfarande. Känns som han åkte när han drog med allt bagage (som i och för sig var mitt), men han är inte långt borta. Hoppas det går bra med allt bara.


Minsann. Mitt svenska bankkort har börjat gå mental på mig igen. Gaaah! Palla. Måste kolla om det funkar imorgon. Som tur var har jag i alla fall backup med tanke på att jag får lön till mitt engelska konto på torsdag, men palla mer problem med cepe-bankkorten! Bajs på dom.


Jaja, ska hämta upp min torktumlade tvätt och sedan ska jag nog sova, känns som slutet på veckan men sådan tur har man ju inte tyvärr... Onsdag imorgon. Suck! Men lunch med tjejerna på jobbet. Kommer bli trevlans för att styra upp jobbdagen lite.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback