Noone's gonna win and noone will loose

Jao. Biljetter hem bokade. Lämnar Heathrow mellan 1 & 2 den första mars. Skönt när mamsen fixar biljetterna - inget Ryan Air här inte! Sen blir det Arlanda vid 4 den 7e. Så var det klart! Nu måste jag bara planera mina dagar. PALLA! Haha.

Imorgon ska jag träffa pappa!! Som är på snabbvisit igen.. Så jag har tagit ledigt från mitt Internship från och med lunch. Så vi ska käka någonstans och så ska jag fylla en väska med saker han ska ta med sig hem. Så det så. Desto mindre jag måste ta desto bättre. Hmm. Borde förbereda lite. Jaja.

Tänkte även säga grattis till mina kära kusiner som fyller 21 idag!!!! Hipp hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!! Fattar inte varför den här bloggskiten vägrar lägga upp bilder. Får ta tag i att undersöka saken.....

Kommentarer
Postat av: emelie

tack tack för gratulationen. rörd:)

2008-01-29 @ 18:02:58
Postat av: Willard

Tackar så ödmjukast, ses i europa

2008-02-12 @ 16:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback