Tjabba tjena

Wilkommen. Welcome. Välkommen. What ever..

Dags att styra upp sitt liv igen då. Har jobbat idag. Sålde två reverseble jackets till världens gulligaste bögpar som skulle ha det på sitt bröllop i maj. Var typ gulligast någonsin. Men det var väl ungefär det enda roliga, var ganska dött i affären idag. Men men. Sen har jag hängt lite med Linnet, vi har hängt fredag lördag och söndag.

Fredag: kollade Notting Hill i mitt mysiga nya rum, haha. Rum 611 för övrigt.
Lördag: heldag; Camden, Starbucks, Nandos och The Kite Runner på bio - älskar (läs boken om inte annat).
Söndag: Middag och häng.

Trevligt trevligt och nu är det alltså dags för en Internship vecka. Knas att gå tillbaka dit. Dags igen liksom. 4 veckor. Ska jobba  någon dag varje helg. Dessutom ska jag jobba både lördag och söndag näst-nästa helg vilket betyder 12 dagars jobb i sträck! Den är rätt tuff. Januari är en späckad månad. Sen ska jag avsluta med 4 veckor i skolan (kommer kännas asslappt antar jag).

Har haft alldeles för mycket för mig för att ha tid att inse hur fort allting går (även fast jag kommenterar det i vart och vartannat inlägg). Men december sprang ifrån mig. Och jag kommer nog inte lämna det här landet i mars. Kanske för en helg eller vecka hem på visit men sedan kommer jag nog stanna lite. Känns inte som att jag är mogen för Stockholm riktigt än. Haha. Men man vet aldrig med mig. Kanske tröttnar jag imorgon. Tjejen som är rädd för att binda sig. Spelar ingen roll om det är till platser eller människor. I want to be free.


En del av Sverige-besök:

image253image254image255image256image257image258image259image261image262image263image264image265image267image268image269image270image271image272image273image274

Det var:
torsdag: Julia jobbade 10-7, åt lunch med nyanlända Lisa & Lollo. Middag hos mig och Candy box.
fredag: Julia jobbade 10-7, middag hos Linnet, KOKO med ovan nämnda, Linnéa, Joppe & Olle
lördag: Julia jobbade 09.30-7, middag hos mig, puben och Metro.
söndag: Venus & Veronika anlände, lunch hos Linnet, Liverpool Street & Tapas-middag (död-dag).
måndag: NYÅRSAFTON! Galen!
tisdag: degade hos Kate, middag med de som skulle lämna landet (Linnet var på utflykt).
onsdag: Venus & Veronika hem vid 3 på morgonen, frukost med Lisa & Lollo + Harrods. Avsked.

osv osv.... Pallar inte skriva mer nu. Utom att mina bästa just nu är Friendly Fires.

Over n' out (don't wanna be an astronaut)

Kommentarer
Postat av: ninni

hej gulle jag kommer nog o hälsar på dig snart (!), om jag hittar mitt pass dvs.. ehm..

ps. jag tycker du ska ändra till aeronaot istället för astronaut. alltså en sån som flyger zeppelinare, som i guldkompassen; sjukt mkt fräsigare! :D ds.

2008-01-07 @ 13:56:10
Postat av: Venkan

Saknar dig,gammelgumma.
Jag vill att du ska va här påmin b-day, det sög!
Hoppas du har det bra

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-01-09 @ 22:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback