We got to find something that moves us tonight

Del 3 av Upp till Kamp avklarad. Nästa söndag - sista avsnittet. Min och Linnéas söndagstradtion är ett faktum. Jobbat idag. Helt OK. Jobbar nästa lördag söndag vilket bertyder att jag har en 8 dagars arbetsperiod framför mig (och Hannah, mina dagar jag räknade var jobbdagar i sträck, haha). Men efter dom 8 dagarna börjar jag i skolan igen vilket kommer vara SLAPPT! Haha.

Och jag glömde ju nästan det viktigaste - JAG KOMMER HEM DEN 1A MARS. Och hälsar på vill säga. 1-7... Weeee. Blir ferre berre. Det ska bli kul och se Stockholm, senast jag var där var det september (helt sjukt). Men det är en månad kvar tills dess men jag är så taggad att det känns som jag ska åka imorgon. Känns bra att det är en visit liksom. Sen back to the big city. Jaja, kommer behöva tänka ut allt jag vill göra. Förutom att fika. Fik är det brist på här. Så styr upp lite fikor så kommer jag! Och jag hoppas jag kommer ha folk att umgås med... Haha.

Igår kollade jag på The Ninth Gate med mig själv.. Var riktigt skönt. Det tråkiga med den filmen är ju slutet som förstör allt liksom. Usch. Men men. Last week on my Internship starts tomorrow.... Händer massa den här veckan faktiskt. Pappsi kommer hit en snabbis. Fast Friendly Fires kommer ju bli det bästa!!! Fredag fredag fredag. Haha.

Nä jag borde sova nu. Juste kom på att jag är upprörd för jag jobbar på Kates födelsedag och hon har massa planer på champagnefrukost och att gå på zoo. Så det är ju sämst. Att fylla 21 är ju stort typ överallt utom i Sverige - men vi är inte dom som är dom.

You're my funky love that I always had
it's a living thing
like a giant pill revelation

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag kan offra mig för en fika med dig. För att vara snäll liksom.

Postat av: woho

jag ska planera varje dag till dig! fest varje dag! du kan fika när jag jobbar, puss nin.

2008-01-28 @ 16:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback