Handy my man

Okej, Julia sitter hemma en fredagskväll - inte likt henne for sure men jag är TRÖTT. Kändes som måndag idag med tanke på tidig föreläsning och söndag igår. Pratade med Kate i telefon (min mamma kommer slå ihjäl mig för telefonräkningen säkert men vad gör man inte - om jag ringer från min mobil är det ju jag som får betala...) Öhh. Hur som helst. Stört kul. Saknar henne! I Australien går det mot sommar och här mot vinter - tänka sig.

På tal om att det är kallt och det här med strumpbyxekombinationer så är här dagens kombo:



Bruna zick-zack och vinröda spets över. Japp nu är det officiellt. Moahhahaha.

Sen har jag fikat med Alexandra innan hon jobbade (jobbar ihjäl sig stackarn) fast nu har hon och Maria biljetterna i handen så närmare målet i alla fall. Sydamerika 4 månader låter ju inte helt fel liksom. Sen var jag på Aerobics. Duschade, åt mer fisksoppa (har fortfarande massor kvar), sen kom trötthethen. Började kolla i alla inredningstidningar/IKEA katalogen och allt annat jag kan komma över. 1 månad och 1 vecka kvar tills jag flyttar!! Tjing tjong långkalsong!! Can't wait.

Imorgon hoppas jag att jag får träffa Linnet. Det är för övrigt kanelbullens dag imorgon om någon missat det (redan stört trött på Pressbyråns reklam överallt "Lördag hela veckan") och om någon måste springa och akuthandla jästen.

Hade även en random genomgång av klänningar i min garderob igår med min mamma. Hon brukar normalt sett vara ett bra stöd när det kommer till att sålla kläder (vilket jag MÅSTE göra innan jag flyttar) men igår gick det inget vidare. VI hittade en klänning som verkade värd att ge upp. En svart gammal från Gina Tricot. Pepp liksom. Kunde inte ens säga nej till min balklänning från 9:an som ser ut som värsta Grease-spektaklet. Vit med gröna prickar typ. Så väntar på nästa maskerad. Måste bli bättre på att använda mina kläder tror jag. Älskar att jag inte ens vågar dra ut vissa lådor för jag vill inte veta vad som döljer sig i botten.

Okej det här blev verkligen världens mest ointressanta sak men men. Räkna med att jag ska försöka ha loppis sen (om jag nu lyckas slänga nåt).



Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback