Grejjen med fejjan

Jag tycker egentligen inte om facebook. Japp. Och det visste jag att jag inte skulle göra redan innan Kate hotade med att säga upp vänskapen om jag inte skaffade det. Ändå har jag precis laddat upp bilder på denna community. Inte vet jag varför egentligen - jag kommer bara få en massa skit för det.. Även fast jag varit snäll den här gången tycker jag. Normalt sett brukar jag lägga upp sanningen. Inte så uppskattat har jag fått höra.. Ändå brukar folk tjata.. Kanske för att jag har 9217 bilder på min dator... Jaja.

Grejen med facebook är också det faktum att det är genom det alla håller kontakten nuförtiden. Till exempel så hade jag inte varit inne på ett par dagar vilket resluterade i att jag missat en del inbjudningar till galej och sånt. Som tur var träffar jag även vissa ansvariga för galej ibland, typ Emma, som säger till mig att jag är bjuden på inflyttningsfest i helgen! Pepp!!!

Fyndat lite på moni-rean idag också.. Under min lunchpaus då jag träffade Lollan också. Hon åker till Chamonix inatt hon. Själv längtar man bara tills lördag eftermiddag då tentorna är över.





How do I love thee? Let me count the ways
by Elizabeth Barrett Browning

How do I love thee? Let me count the ways.
I love thee to the depth and breadth and height
My soul can reach, when feeling out of sight
For the ends of Being and ideal Grace.
I love thee to the level of every day's
Most quiet need, by sun and candle-light.
I love thee freely, as men strive for right;
I love thee purely, as they turn from praise,
I love thee with the passion put to use
In my old griefs, and with my childhood's faith.
I love thee with a love I seemed to lose
With my lost saints -I love thee with the breath,
Smiles, tears, of all my life! -and, if God choose,
I shall but love thee better after death.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback