All by myself

Då var man ensam igen. Och man känner sig ensammare än någonsin när man haft någon nära en stund men som sedan snabbt ryckts ifån en. Men musik fyller mitt hjärta. Och längtan och glädje. Man kan inte bara fylla det med saknad.

Söndag idag, om mindre än en vecka är jag hemma i Stockholm igen. Veckan innan dess borde förhoppningsvis fyllas av uppsatsskrivande. Är i stort sett klar med den som ska in på fredag, planen är att bli klar med en till innan fredag då Lollo, Berran och Robert kommer! Hurra! Sen blir det höglandet i ett par dagar innan man återvänder hem till sin lägenhet i en vecka. Konstigt att komma hem, skönt att komma hem. Ladda inför tentadöden som komma skall. Fyra tentor i Glasgow och sedan en hemma. Sen lov! Och jobb hoppas jag...  En vecka i Stockholm, sen Paris - Belle & Sebastian och tillbaka till mitt andra hem, Glasgow.

Tiden går fort ändå, snart är det bara två månader kvar på det här äventyret. Men många nya väntar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback