B som i Back

Det är ju ganska roligt ändå. Att skriva. Kanske inte att blogga nödvändigtsvis. Speciellt inte för en skriftmässigt konservativ människa (=heja den skrivna boken! hata IPad!). Men vad gör man inte när man befinner sig utomlands, och ibland känner hur det kliar i fingrarna, och vet att det finns vänner hemma som vill veta. Jo, istället för att vara jättedålig på att svara på Facebook, när man efter månader till slut tar tag i det och skriver nästan samma sak till alla, så kan man använda sig av bloggen - loggboken på weben. Vi får väl se hur länge vi är vänner den här gången, kanske bara för en promenad i solen, eller kanske en livslång vänskap. Man vet aldrig.

Hur som helst är jag i Glasgow. Staden är underbar. Jag hoppas ni ska få veta mer. Jag hoppas att jag kommer skriva mer. Det är ju ändå en del av mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback